Köpvillkor

Här hittar du köpvillkoren som gäller när du betalar för att få tillgång till övningsportalen Jägarskolan.

Beställning

För det fall beställaren är under 18 år så måste målsmans tillstånd inhämtas före köpet genomförs. Beställning som görs i annan persons namn utan dennes medgivande, eller på annat sätt som medför att Jagarskolan.se lider ekonomisk skada kommer att polisanmälas.

Alla priser är inklusive moms i svenska kronor (SEK).

Vid fel

Om du till exempel betalat och din inloggning inte fungerar eller stöter på andra fel kan du kontakta oss via uppgifterna längst ned på sidan.

Ångerrätt

Ditt köp av ett uppgraderat konto till Jagarskolan.se utgör ett köp av en tjänst enligt distansavtalslagen. För din del innebär detta att du har rätt att frånträda köpet (så kallad ångerrätt) inom 14 dagar från att du tecknat kontot (så kallad ångerfrist)

Vänligen observera att du samtycker till att Jagarskolan.se kommer aktiveras om du loggar in på Jagarskolan.se och börjar göra övningar när kontot är uppgraderat. Om du börjar använda Jagarskolan.se förfaller din ångerrätt och du har då inte längre rätt att ångra ditt köp, detta även om den ovan nämnda ångerfristen inte löpt ut.

Ångrar du dig inom ångerfristen kommer vi återbetala dig så snart vi kan, dock senast 14 dagar från den dag vi mottog ditt meddelande om att du önskat frånträda avtalet.

Tjänsten

Tjänsten du betalar för ger dig tillgång till exempelprov och övningsuppgifter inför jägarexamens teoriprov.

Jagarskolan.se har rätt att avsluta ditt abonnemang om vi misstänker att kontot används av mer än en person eller om användandet sker på ett sätt som är skadligt för tjänsten.

Garantier

Vi lämnar inga garantier på att sidan ska finnas tillgänglig eller fungera problemfritt vid alla tidpunker. Vi reserverar oss även för tryckfel som kan förkomma bland frågor och övriga sidor. Vi gör dock allt vi kan för att erbjuda en så bra upplevelse som möjligt av tjänsten.

Personuppgifter och sekretess

För att kunna använda Jagarskolan.se måste du registrera dig som medlem. Vid registrering måste kunden ange namn och e-postadress. De här personuppgifterna hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL) och kommer inte att lämnas ut till tredje part. Enligt GDPR har du även rätt till att när som helst be oss ta bort all data i form av statistik eller användaruppgifter vi har i vårt system. Vi utför detta omedelbart. Enligt GDPR har du även möjligheten att be oss skicka dig all information vi sparat i vårt system.

Adalyte AB
admin(at)kurser.io